I'm back ;)

Hejsan nu sitter jag och kollar på tv och chattar på facebook!♥. Ikväll ska min brosa ha massa kompisar här och dom behöver nånstans att sova så dom ska låna mitt rum så jag ska sova över hos bea ikväll det ska bli jätte kul har inte träffat henne på jätte länge♥
I tisdags så shoppade jag på mellandags rean fick hem många fynd:


En tröja jätte fin tröja från: Vero moda kostade 300♥


En rosa tröja från : Ginatricot 199♥


Massa smink allt gick på 400 hehe ;)


Två par trosor från: hm jätte fin♥


En jätte fin kläning jag ska såklart ha den på nyår! ♥ kostade 359


Ett fint armband från: Hm ♥ kostade 30              Ett till armband från: Hm kostade 69


Jätte fin ring från: vero moda kostade 80 kronor♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina grejer. Men då handlade du väl inte på REA?

2010-12-30 @ 15:35:59
Postat av: Erika (:

Klänningen är väl inte den samma som du provade då jag var med? Jättefin var den iaf. :)

2011-01-03 @ 19:41:35
URL: http://bbusbbarn.blogg.se/
Postat av: Emma♥

Joo det är de köpde den senare efter jul och den fanns kvar :D <3

2011-01-03 @ 21:13:35
URL: http://emmyse.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback