Tjobre <3

♥♥HEEJ!!♥♥ Allihopa

Idag är det fredag jippie :D .. Jag älskar fredagar! Idag har jag bara varit i skolan eller nej på teatern vi hade uppvisning idag asså hela veckan har vi varit på en teater och fått göra massa roliga grejer. :D Och så har vi satt ihop en teater som vi visade upp idag, det gick ganska bra! Nu sitter jag i alla fall hemma hos Erika och är inne på datorn vi ska snart äta mellis eller nåt sånt. :) Och jag kanske uttråkar er för jag lägger aldrig in bilder och sånt från dagen men min mobile kamera suger så jag hoppas att jag ska få en systemkamera på julafton hoppas hoppas :D men så länge får ni nöja er med utan bilder. :P
PICTURES:



Det ser inte ut som mig :P

Coolish ♥

Hahaha Du är så skön sötnos !! ♥



Hehe :P

Haha älskar dig ♥♥



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback