Med erika <33

Hejsan!!:)♥♥

Asså förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har inte orkat och jag har tänkt på att

ta bort bloggen men jag vet inte ... :P Iallfall just nu är jag med Erika Och vi är inne på datorn just nu och sånt.

Idag har vi inte gjort så mycket förutom att vara i skolan sen så gick vi från skolan klockan 4 men vi slutade inte då utan vi hade kavrsittning eller rättare sagt erika hade kvarsittning och jag var där frivilgt.Jag är en duktig flicka nej men jag skulle vara med erika efter skolan så jag kunde lika gärna plugga jag med.Inte för att vi pluggade så mycket men aja vi ritade nog mer haha .. :P. Imorgon ska jag ha släktkalas eller säktfest hela pappas sida kommer mina små kusniner och min farmor och kjell och min gammel mormor och faster och farbror alla kommer det ska bli

jätte kul! <3, ska planer hur hela festan ska bli ikväll vad vi ska äta och sånt och för alla som undra så fyllde jag 13 år :).

 

Det ser ut som om jag har en rosettfrisyr :)

 

 

Puss, hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag trodde fjortistiden var över....

2010-09-27 @ 20:11:28
URL: http://ahnhems.blogg.se/
Postat av: Frida

ska du säga Filippa?

2010-10-06 @ 16:13:19
Postat av: Filippa

ja? och vem fan e du? känner jag dig eller?

2010-10-19 @ 14:35:11
URL: http://ahnhems.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback