Min lördag med Bästis <3

I lördag var jag med Hannah. Vi träffades först på Morgonen vid slussen och vi skulle först gå på musseum med
våra mammor och vi men det blev inte så jag och Hannah åkde först till Kungstägården och där var miljöpariet och vi såg att dom hade jätte stora ballonger med helium i så vi frågade om vi skulle kuna få en ballong men han sa att dom inte ger ut ballonger men vi om ni hjälper oss att ge ut lappar om röstningen på söndag så får ni en ballong och glass och pocorn som bellöning? Vi sa självklart ja och gick ut och gav ut lappar det gick jätte bra också!! :) ♥ .
Bilder från i lördags:

Jag <3 ballong

Dom lapparna skulle vi ge ut till alla :)

 Hannah ♥


Jag ♥ Hannah

Titta va Ballongerna är stora !! :)


Sötis <3


Sen gick vi på Cafe :)

Hannahs Fika :)

Mitt fika .

Gott!♥


Vår middag :)

samma bild fast lite redigerda :).

Jag lägger in bilderna från min födelsdag imorgon Puss så länge<3

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback