Erika-picka

Hej!♥

förlåt att jag har uppdaterat så dåligt men jag har varit för upptagen att vara med mina gäster. Middagen blev väldigt lyckad och jag hade jätte kul!.

Jag och Erika var ju som sagt på picknick tidigare idag vi cycklade eller vi och vi jag skjusade henne på hennes cyckle och hon satt på pakethållaren. När vi kom ditt så satt vi oss högst upp på en kulle samma kulle som förra året för vi gick nämligen ditt förra året också och hade picknick så detta börjar bli en tradtion. Vi lyssnade på musik ,fikade och skrattade mycket.. ♥ Det blev verkligen en toppen 
dag!.




Sötnosen dåra♥


Haha gaash vilken snygging! ;)


Shit det var sjukt läskigt för att vi skrev det här med en krita senaste gången
vi var här allså på den här kullen och det finns fortfarande kvar fast det var ett år sen vi skrev detta :O


Vår picknick..





Haha min mage är uppblåsd effter allt godis och kakor jag hade ätit innan..


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback