In my bag ;)

Har lite tråkigt och på den brilianta iden att visa vad jag har i min väska :)

Hörlurar: från wesc som jag alltid har med mig när jag lyssnar på musik
Nycklar: Mina hem nycklar. som jag har massa prylar på som ni kanske inte ser så jätte bra på bilden :/ men titta noga så ser ni nycklarna högst upp på bilden.
Ipod: Min ipod är jätte viktig har med mig den överallt. Kan inte åka nånstans utan min ipod.
Handkräm: Den gula tuben som ligger brevid min ipod allså. Min handkräm måste jag ha med mig för jag har jätte torra hände och brukar få sår om jag inte tar min handkräm så den är viktigt!!.
Loggbok: Min loggbok  är den  som  ligger under handkrämen dåra. I min loggbok planerar jag veckan i skolan och har mitt schema där i också dels måste jag ha med mig den varje dag ifall det är nåt viktigt man måste skriva ner som lärarna har sagt.
Tuggumi: Har jag oftast med mig för jag vill alltid ha nåt att tugga på.
Plånbok: I min plånbok är en av dom viktigaste sakerna för där har jag mitt kort och leggitimation och små pengar.
Mobil: Mobilen ligger över plånboken. Min mobil är absolut den viktigaste saken, Måste ha den ifall jag behöver få tag i nån eller smsasa dåra.
Asmasprej: Står över min mobil. Jag behöver nästan alltid ha med mig min asmasprej för jag har asma och när vi har jumpa så blir jag anfådd och kan få lite svårt att andas.
Allergi: Mina allergitabbleter har jag alltid i min väska för jag är alargisk mot djur och dom flesta av mina kompisar har djur och då behöver jag dom! ifall jag går hem till mina kompisar.

Oj det blev ett långt inlägg hehe läs om ni orkar :) ♥


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback