Plugga ...

Hejsan!♥ sitter och pluggar i min mitt rum och lyssnar på musik så det ekar i hela rummet mår lite bättre nu har tagit en ipren också det hjälp! må jag säga hade sjukt ont i magen förut. Tänkde snart gå ut och springa det är så härligt väder så då måste man passa på. Jag och minca har bestämmt att vi ska ha värdens snyggaste magar till sommaren vi kommer springa varje måndag . Och ví får bara äta godis , chips eller bakelser en gång i månaden men frukt får vi såklart äta så mitt godis är frukt i mitt läge suck .. kommer sakna godis mehheehe är ett litet kaka monster om ni inte visste det. Men nu ska jag göra klart svenskan sen bär det av ut puss så länge :)

Nooo more candy!


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback