Dag 01

Presentation av mej själv!

Okej hur ska jag börja .. Jag är en ganska normal tjej och jag bor på södermalm med min familj. Jag är tretton år och går i 7:an på vasastans montissori skola. På min fridtid så är jag med kompisar och bowlar med min familj varje måndag men annars går jag inte på aktivitet men jag ska kanske börja på dans med en kompis ;). Min vänner beskriver mig som En Glad, flummig tjej, väldigt blyg , snäll och rolig♥. Jag tycker om thai mat eller asså typ älskar thai mat och godis!.  Jag är 1.58 lång ganska kort allså. Ja det var väll lite kortfatta fakta om mej hoppas ni tycker det var bra eller vad man ska säga! hehe


Jag i sommras på midsommar!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback