2011-07-30

Hej alla!

Just nu är jag på landet jag kom hit igår vid tolv tiden typ.

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har varit i nortälje och köpt en ny super duper snygg tröja för det är så sjukt biligt nu så jag tänkte att jag kunde fynda lite ;)

Men iaf, internet här på landet är sjukt segt och det tar typ en timme att ladda upp en bild så förvänta er inte så bra uppdatering..
Men jag ska ändå försöka uppdatera så gott jag kan såklart!






Btw, jag lägger upp bilden på den nya tröjan imorn istället för jag orkar inte ta foto på den och sen ladda upp på min dator och bläää det blir bara jobbigt så ni får vänta tills imorn!

Puss♥

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback