Dålig blogging på högnivå!

Hej hej!  

Jag är ledsen för att jag har bloggat så sjukt dåligt idag men jag och Erika har varit ute och sen har vi haft
fullt upp med att packa till hennes farmors land.

Imorse så frågade Erika om vi inte kunde åka ut till hennes land och sjävklart ville jag det så vi åkte vi ungefär klockan 4 men vi mellanlande hemma hos mig innan vi åkte till landet. För jag behövde ju också packa.

Men iaf, vi kom precis fram till landet efter en lång bil resa från stockholm.
Och vi ska snart gå ut & leka med hennes farmors tre hundrar Indy, Bonus och Emma ur gullig jag dööör! ^^

Jag får se om jag bloggar mer ikväll för jag & Erika kommer nog för det mesta vara ute medans vi är här och inte sitta inne och slöa vi datorn..


Jag och Erika när vi var på mitt land :) för några veckor sen.


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback