Erika-pika

Sitter hemma hos Erika just nu,vi kom hem från sångpedagogen för en timme sen ungefär.

 För ni som inte vet så skrev jag i ett tidigare inlägg att jag skulle gå och sjunga inför en sångpedagog och från
början var det inte meningen att Erika skulle följa med men min mamma sa att jag fick ta med mig en kompis som stöd och då ville jag såklart det bara för att det var första gången och så..

Men iaf, det gick jätte bra och jag hade jätte kul och jag funderar på att börja sjunga hos henne typ var tredje vecka eller nåt för det är ganska dyrt så därför kan jag inte sjunga varje vecka det skulle kosta lite för mycket.




Jag och Erika för länge sen
..


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback