Godmorgon, godmorgon!

Heelllllloooo! ^^

Vaknde för exat 2 timmar sen. Och jag, Erika har precis ätit frukost, nu står Erika och packar som hon skulle gjort igår men det blev aldrig av.

Nu kan jag avslöja vart jag och Erika ska. Vi ska till mitt land över lång helgen. Vi har planerat massa olika
saker vi ska göra på mitt land till exempel; Spela minigolf, och vi har funderat på att kanske ta vårt första dopp
för i år men jag tror vi kommer banga ur iallfall jag. Jag är en riktigt badkruka. Sen ska vi cyckla runt hela Bildö
allså mitt land. Om vi nu orkar det.

Aja, nu måste jag nog avsluta det här inlägget.


Jag lät mitt hår va lockigt idag. Jag tycker att mitt hår får vila lite från min plattång på ett tag faktiskt.
Var det fint? :)


Kommentarer
Postat av: hannabel

men emma jga och du skulle ta en dopp i tillsamns först!! :( lite taskigt om ni gör det för att jag skulle gå med dig!!!!!

2011-06-02 @ 11:16:24
URL: http://hannabel.blogg.se/
Postat av: Emma

Det har jag aldrig sagt?

2011-06-02 @ 13:27:19
URL: http://emmyse.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback