Godnatt!

Kom hem för några minuter sen. Efter en lång bil resa från landet. Och är helt sjukt trött efter bil resan så jag ska snart gå och lägga mig. Det känns konstigt att vara hem igen jag har licksom vant mig vid att sova i gäststugan varje natt..


Iaf,vi var ju som sagt på middag hos några bekanta. Vi åt god mat, hoppade stutsmatta Och myste med fåren.
Och sen tog vi massa viss med bilder som kommer upp i slutet av inlägget inte alla dock för jag orkar inte ladda upp alla
det är typ 100 stycken.








Några fina bilder från idag. Jag orkar inte lägga upp mer bilder en dom ikväll. Men ni får
se alla bilder vi tog på landet imorgon. Jag fattar inte hur vi kunde ta så mycket bilder vi har tagit
1 222 bilder jag fattar inte hur vi kunde ta så många bilder det är sjukt..




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback