Gröna lund idag

God morgon!

Vaknade för en dryga timme sen, Nu sitter jag vid frukostbordet och tvingar i mig mat är inte ett dug hungrig
men jag ska till Gröna lund idag och jag har inga pengar så jag måste äta mycket så jag inte blir allt för hungrig när jag är på Grönan.  

Linnea blev klar med min desging igår och nu är den uppe. Kommentera gärna vad ni tycker om den nya desingen.

Blev jätte nöjd med resultatet och den nya designen faktiskt Tack Linnea!

Men nu måste jag börja fixa mig jag ska platta håret sminka mig & klä på mig brottom!!

Puss & Kram/Emma ♥


Jag och en gäng tjejers åkband på förhands premiären tilll Gröna lund. 


Kommentarer
Postat av: Hananbel

hej!

jag tycker att din blogg disign passar ganska bra!

gillar den och hoppas att vi har det kul idag på grönan! <3333 :) puss puss

2011-06-16 @ 11:25:31
URL: http://hannabel.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback