Hannabel & Erika

Tjoooo

Sitter i mitt kök med Erika brevid mig. Och vi kom hem från Gröna lund för ungefär 3 timmar sen.

Jag mötte Hannabel och Erika vid slussen typ klockan halv 3 och så tog vi färjan över till Görna lund. Men sen när vi skulle få åkband så märkte jag att jag inte hade med mig mitt guldkort jag har alltså glömt det hemma -.- kan man blir klantigare en mig...(?)


Så jag tog färja tillbaka till slussen & satt mig på en buss som skulle ta mig hela vägen hem igen. Sen så hämtade jag mitt guldkort och åkte tillbaka igen.


När jag kom fram till Gröna lund så fixade jag åkband och mötte Hannabel & Erika vid flygandemattan
Sen åkte vi massa grejer och tog mass viss med foton jag får se om jag kommer orka lägga upp alla
bilder.


Men iafjag hade ju inga pengar heller så jag kunde inte köpa middag så jag gick runt med en hungrig mage hela dagen
det var lite jobbigt. Men jag hade 20 kroner men dom spenderade jag på en glass..
Men förutom att jag hade ont i magen så var det jätte kul på Gröna lund!



Och vid klockan 9 så stack Hannabel sen typ en halvtimme efter så stack jag och Erika också hem.



Jag och Hannabel idag på färjan påväg till gröna lund :)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback