Paddla kajak och badat

Hej-hopp! :)

Just nu sitter jag och Erika och tar det lungt i friggeboden och ska snart setta på en film. 
Och sen är det väll sängdags.

Vi åkde aldrig till min farmor och åkde båt för hon var tydligen i ullared och shoppade.

Idag har jag och Erika tagit det ganska chill under dagen. Senare på kväll bestämmde vi oss att vi
ville paddla kajak så vi gick ner till bryggan och paddla kajak. Ja det gick sådär
för mig jag typ åktde in i båtar och shit hela tiden så jag kan inte säga att paddla kajak är min grej.
Men men man kan inte vara bra på allt...

Efter vi båda hade paddlat ett tag så sa vi att vi skulle ta vårt
första dopp ändå och det gjorde vi det var ändå ganska varmt i vatten
varmaren än vad jag trodde. Är jätte stolt över mig själv faktiskt.



Nice på bild på mig igår! :)








Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback