Skolavslutning

Heeeeeeeeej!

Det är skolavslutning idag jag har fortfarande inte fattat att vi har sommarlov det känns overkligt men vi har faktiskt sommarlov och det kommer vi ha i 10 veckor till!


Iaf, idag så började vi klockan 10 och vi kom till skolan för att få diplom som tog typ 20 minuter så det var ganska onödigt att åka ditt äns..

Men aja efter vi hade fått diplom och så åkte jag frida & alex till t-centralen för dom skulle köpa
avslutnings kläder men dom hittade inget dom ville ha. Sen vid klockan halv 12 så stack jag hem och åt lunch och duschade.

Och snart ska jag sticka på skolavslutning det kanske låter lite konstigt för dom flesta brukar typ ha skolavslutning
på morgonen sen har dom sommarlov men vi har så att vi kommer till skolan på morgonen och får diplom och sen får man gå hem. Sen klockan 4 så kommer man tillbaka till skolan för att ha skolavslutning.



Glad chey för någon vecka sen..



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback