Spökhuset med Erika

HEJ HEJ!

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har varit på gröna lund hela dagen så aa..

Egentligen tänkte jag och Erika bara stanna hemma och chilla för att det regnade ute men vi antog att
det var ganska lite folk på gröna lund idag för det regnade ute.
Så vid 5 tiden så stack jag Erika till gröna lund. Och vi tänkte bara gå ditt för att gå in i spökhuset & sen åka hem men vi blev kvar till klockan kvart över 9...
Men iaf, när vi kom fram till gröna lund var klockan ungefär halv 6 och då åkte vi bara lite attraktioner sen så tvingade Erika med mig in i Spökhuset. Gissa om jag var rädd jag trodde att jag skulle kissa på mig..
Men det gick bra eller rätt bra förutom att jag knappt kunde andas hahahaha jag fick typ panik när vi
gick igenom spökhuset för jag var så rädd.


Men aja vi hörs imorgon för jag orkar inte blogga mer ikväll.
God natt!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback