Hannabel in the house :)

tja,jag heter hannabel och är 13 år gammal! jag går i vms och emma går i klass över mig!! men jag ska berätta lite om mig och om emma som kompis o lite annt: jag o emma träffades i vms första gången när sommar-lovet tog slut! det var en lycko dag för mig att träffa en som person! jag älskar dig så jävla mycket!  vi blev inte vänner från början men det tog sin lilla tig att känna henne osv. men efter utflykten till utö så blev vi typ bra vänner och senare lite bättre,bättre!! men nu är vi helt knut-fasta trofasta vänner ♥  men vi e nästan tillsamans i 24/7 inte riktigt men man kan säga det! ibland har vi haft bråk, tjafs,ledsna,glada, och massa annt som jag kanske inte kommer ihåg! men jag bara gillar hennes utsende och nästan allt!!! (du visste det redan tror jag) haha XD men ville säga det mer. på sommaren kommer det vara roligast tror jag tillsamans med emma-pemma! hihi men det e lite kvar dit!? jag bytte skola för att den var skit dålig ska jag säga!! gå aldrig dit! :( men det hände med emma oxå tror jag, men nu är det bästa skolan! om ni vill veta vf jag skriver detta inlägg till henne så är det för att jag älskar dig!!!!

+

VI ÄR BARA BÄST!! LOVE YOU EMMA 4EVER!!!! ♥

tack emma för att jag fick skriva en fin inlägg av mig o oss! :)

glöm inte kolla min blogg oxå: www.tigerface.blogg.se tack och hej! :)   visst har vi båda fina leende!? eller?

Kommentarer
Postat av: hannabel <3

kolla på detta inlägg sötnöt!! <3333

2011-03-10 @ 18:16:34
URL: http://tigerface.blogg.se/
Postat av: Emma <3

Naaaw älskar dig mee! :) <3

2011-03-10 @ 20:20:49
URL: http://emmyse.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback