Tips!

Jag har tänkt att visa dom bästa produkterna jag har. Och jag rekomenderar allihoppa:
Nr.


Pure.liquid minrel fondation: är nog den bästa fondation jag nånsin har haft
eller jag har bara haft en annan fondation innan och det H&Ms fondation och den
var verkligen dålig. Det ända som var bra med H&Ms fondation var att den var blilig.

Den här kostar endast 150 kronor och man får jätte fin färg i anskitdet och huden ser
fräsch ut! :) 

Nr. 2

Snobben parfym: Det här parfym är bra både för att den är bilig och den luktar helt underbart.
Den luktar mango/annans och parfymen kostar bara 299 kronor jag rekomenderar verkligen denna
parfym.

Nr. 3

Ögonskugga från H&M: Den här köpde jag för ganska längesen och jag har aldrig använt
den tidigare sen på senaste tiden har jag börjat använda den här produken jätte mycket och jag älskar verkligen den och färgarna blir jätte fin när man applicerar dom.Denna produkt kostar bara 99:-. Ögonskyggorna ser jätte ful och tråkiga ut men dom är jätte fina!
ni borde verkligen köpa denna produkt jag lovar inte kommer inte ångra er.

Nr. 4

Heat protection spray: Håller håret rakt sammdigt som det skyddar håret för att bli
slitet och dessutom luktar sprayjen jätte gott! det är ett stort plus ;) Och den kostar bara 199.







Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback