Dålig blogging på högnivå!

Hejsan!♥ och förlåt för dålig uppdatering..

Var iallafall på Grönalund igår det var premiär för dom med Guldkort,det var faktiskt inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara dock var det typ kaos när vi skulle ta så där köbilijet alla trängdes och knuffades för att ta sig fram för att ta en köbilijet men annars var det skit kul på grönalund. Efter grönan så sovde Alexandra och Erika över hos mig och Felicia,freja och Hannabel som också vara med oss på grönan gick hem.

Det är valborg idag föresten och jag ska inte göra någoting jag ska bara vara hem för mig själv fett tråkigt annars brukar jag fira valborg med Hannah med det ska vi inte göra iår tyvär :((.. 

Bilder från igår
:


Jag och Hannabel♥

Sötnosen Hannabel!


Alexandra och Freja :)

Tog också massa bilder med min kamera men jag hittar inte överförnings sladden 
så ni får nöja er med dom här bilderna ;)


Kommentarer
Postat av: Hananbel

är jag sööt på dom första bilderna!!:( hehe

2011-05-01 @ 08:38:50
URL: http://hannabel.blogg.se/
Postat av: Emma <3

Ja bilderna på dig var jätte fin! :) <3 , den andra bilden borde du ha som profilbild! :)

2011-05-01 @ 13:12:20
URL: http://emmyse.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback