I don't fell so good..

Hola amigos , mår inte så värsta bra är skkit förskyld och nyser typ varje minute jobbigt buhuhu det är synd om mig..  ska snart ta en härlig dusch och sen sova ska bli skönt! :)).  Är desutom jätte trött efter spring turen. Vi sprang typ i en och en halv timme nästan 2 timmar typ dog men minca verkade inte bli så trött man kände sig typ som värsta fettot när hon sprang och inte alls anfåd så kommer jag där "minca vänta jag måste spy" men typ. Gaash har värdens dåligaste kondis men ganska bra gick det ändå är jätte nöjd fattar inte hur jag orkade hihi fan va bra jag är happy :DD . Men nu ska jag duscha Puss och kram♥




Summer feelings ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad har du köpt din bikini du har på första bilden ? jätte fin <3

2011-04-05 @ 21:18:51
URL: http://linneahelenesjoman.blogg.se/
Postat av: Emma

På hm har jag köpt den tack! <3

2011-04-06 @ 10:49:29
URL: http://emmyse.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback