Smått och gott!

Lite om mig:

Vad heter du? -
Emma johansson
Hur gammal är du? - 13 år!
Hur lång är du? - 1,60 tror jag.. Eller hoppas jag! haha ;) 
Hur mycket väger du? - Vänta.. ska bara väga mig! 48 väger jag!
Vilken hårfärg har du? - Typ mörk blond eller nåt vet inte..
Vilken ögonfärg har du? -  Gröna! eller typ brun-gröna :)
Är du nöjd med ditt utseende? -  Absolut! fast ibland hatar jag mitt utseende men ibland är jag nöjd med mitt utseende det varierar..
Vill du ändra något angående ditt utseende? - Nej.. jag är ganska nöjd som jag ser ut! :) 


Kärlek:
 
Har du någon pojkvän/flickvän? - Nej :) 
Är du kär? - Nej inte just nu.. 
Har du någon på G? -  Haha.. nej.. 
Har du strulat? - Japp 
Vem strulade du senast med? - Kom inte ihåg faktiskt.. 
Är du olyckligt kär? - Nepp 
Är du oskuld? - Yepp, det är jag! 


Mat/dryck: 

Favorit mat? - Thaimat, är så sjukt gott och man tröttnar aldrig på att äta det mums! :) 
Äckligaste maträtten? - Hm.. falukorv är svinäckligt! 
Äter du mycket/ofta? - Oh ja! Jag är ett matvrak!
Vilken är din favorit läsk? - Jag dricker inte läsk så ofta men om jag måste välja så är det nog sprite! :) 
Favorit energidryck? - Redbull! 
Gillar du sushi? - Jag älskar sushi! :D 


Känslor/tankar: 

Är du lycklig? - Ja! För övrigt ja! 
Har du haft självmordstankar? - Eh.. asså det har väll alla? 
Har du försökt ta livet av dig? - Nej,inte precis.
Tänker du ofta på döden? - Vilka deppiga frågor! nej det gör jag inte! njut av livet för fan! 
Är du avensjuk på något/någon? - Nja, ibland är man väll lite smått svartsjuk! ;)
Tror du på gud? -  Vilken random fråga! Nej det gör jag inte. Jag tror inte precis det sitter en gubbe i himlen och glor på mig just nu. Så ne! 
Vill du leva eller dö? - Leva såklart! Vem vill dö..?


Vänskap/Kompisar:

Vem är din bästavän? - Har många bästavänner kan inte bestämma just en! men om jag måste välja så är det nog Hannah! :D 
Älskar du dina vänner: Ehh jag det är klart! 
Hatar du någon just nu? - Nepp! 
Är du falsk mot dina vänner? - Det kan hända att jag vart.
Har du många vänner? - Jaa :) 
Saknar du dina gamla barndomsvänner? -Saknar mer vänskapen jag hade med dem. Liksom sitta och leka med dockor var så himla kul! I miss it ♥ 




Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - Festa såklart!!
Pojkvän eller kompisar? - Kompisar, dem är mest värda!
Festar du mycket? - Festa och festa, jag är 13? Men ibland!
Kissie eller Kenza? - Kenza :)
Facebook eller msn? - FACEBOOK! Jag hatar msn!



 


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback