Feeling like a star!

Hejhej♥

kom hem för ett tag sen har varit vid rigen med mamma och tittat på julklappar mysit :D , idag var det måndag en helt vanlig skoldag fast vi var på julmarknad med skolan hela dagen det var iskallt ute jag trodde jag skulle dö jag hade verkligen för lite kläder på mig...Imorgon är det tisdag och då är det julavslutning för mig yeah! men vi har inte ens sovmorgon och vi ska på museum med skolan det suger va fan är det för avslutning åhh.. men aja. Iallafall jag skulle ju köpa en klänning idag men det var så att det var rea igår när vi var där så klänning kostade 199 kronor men idag när jag skulle köpa den kostade den 350 kronor sådet var väldigt synd.. :( men jag köpde en annan jätte fin tröja som kostade 199 från vera moda blev jätte nöjd!.


Här är tröjan som jag köpde är faktiskt ganska nöjd men tröjan :D
så alla vet den kostar 199 på vera moda om ni vill köpa den allså ;)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback