Hemma igen! ♥

Nu sitter jag och äter popcorn och dricker läsk och tittar på tv!, jag hade det jätte mysit hos mina kusiner och fick många fina presenter! :D


Här är en ring som jag fick av mamma tycker den var jätte fin!

Fick en tekopp av min brosa haha! den var fin :D


Mössa och vantar från hm jätte snygga!


lösnaglar och dekartion för naglarna :D


Fick presentkort på zara från Mamma


Fick massa pengar :D


En ny  Plånbok! jätte fin tycker jag


Fick ett par Cheep monday men dom var dock för små så jag ska bytta ut dom på
Måndag :D 


Fick en as bra kamera också :D 

Men det var allt jag ville säga God Jul! 

 




Kommentarer
Postat av: Erika (:

Shit va mkt pengar du fick! :O Skitsnygga vantar o mössan :) ♥

2010-12-24 @ 23:49:32
URL: http://bbusbbarn.blogg.se/
Postat av: Emma <3

Tack, nej inte så jätte mycket pengar typ 1300 :D

2010-12-24 @ 23:57:59
URL: http://emmyse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad fina julklappar! <333 Assnygga vantar och mössa. Btw hur kunde du fota en ros nu när det är vinter? :O

2010-12-26 @ 18:58:28
Postat av: Alexandra ♥

Oh, äääälskar mössan och vantarna!!! ♥

Den svarta var inte alls lika snygg, bajs att det inte finns fler färger :D Kram.

2010-12-26 @ 20:31:08

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback