SJUK!

hej♥

nu sitter jag i sängen och snyter mig och hostar och nyser som in ***.. det är sjukt jobbigt och ska snart börja plugga inför so provet som vi har imorn det är skit jobbig!!. Efter jag har pluggat ska jag nog sätta på en film och dricka te har jätte ont i halsen :( åh.. snälla jag vill tillbaka till skolan den är skit trågit att sitta hemma själv och typ se på tv hela dagarna man har typ inget liv.. Aja och förlåt för dålig uppdatering jag har faktiskt inte orkat skriva så aa ni kommer få lite dålig uppdate ibland så ni vet de! Men vi hörs! PUSS♥

Man är inte snygg när man är sjuk..♥

Mys outfit!
Rosa linne: H&M :99:90
Hotpants: H&M :49:50
Mys tofflor: 100 kronor på åhlens :D 


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback