Hej igen ♥

                                            
Hej , asså jag fixade till det lite så det ser bra ut tills jag kommer på vad som är fel med min blogg för nu är det
ju bara en bakgrund inte än heder men det funkar ju inte så bra så det får vara så här så länge så. Men igår var jag bara hemma med pappa för mamma var utomlans och kom hem igår och kristoffer va hos en kompis aa ,jag och pappa bakade åt mat på en kulle i en park och åt glass på vår gård och hyrde massa filmer som man kunde så på kvällen för att jag var sjuk igår typ så det var därför jag inte gick på grönalund som jag hade velat, jag skulle ha gått ditt med Josefine men men .... Idag ska jag ditt med Joanna så det ska bli kul. 

                                        

* Fixa i orning mig platta håret och möta upp Joanna ♥
* Vi köper mat ♥
* Sticker till Grönalund ♥
* Åker hem klockan 8 ♥ 

Puss & Kram // Emma Johansson ♥

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback