Nu är Blogg Pausen Över !! <3

Hej, Alla <3 nu tänkte jag börja blogga igen. Igår mådde inte jag så bra men nu mår jag bättre.
Sitter nu hemma hos Erika, vi ska till Gröna lund idag och det ska bli jättekul för dom flesta gångerna på Gröna lund har inte varit så roliga för jag har börjat tröttna lite. Men det ska faktiskt bli jätte kul idag, för det var så länge sen jag var på Grönan med Erika. Den här gången så har jag lite mer pengar så att jag kan köpa mat och sånt, för dom andra gångerna har jag blivit hungrig och velat gå hem och äta.
Söt Erika blev på bilden !! <33.
Och jag fastnar inte på bild idag hehe!! ...

Kommentarer
Postat av: Sandra

aha så det har inte varit kul med mig?? nehe då ska jag väll sluta att gå till grönan då

2010-06-25 @ 16:11:00
URL: http://sandraedwards.blogg.se/
Postat av: Erika (:

Men snälla nån, hon sa ju att det var den roligaste gången, men det kanske ändå har varit jättekul dom andra gångerna?

Ofta man blir sur för det :S

2010-06-25 @ 23:57:54
URL: http://bbusbbarn.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback