Paris <3

Yeeah, på fredag åker jag till paris jag ska shoppa gå upp i eiffeltornet och gå till disneyland!♥ och massa mer....
Nu sitter jag och packar jag vet att det är tidigt att packa nu men jag har ändå så trågit så varför inte licksom.
Jag vet att jag inte har varit så aktiv med bloggandet men jag kommer skriva lite då och då för jag tycker att det börjar  bli lite trågit att blogga så aa ni får nöja er med att få några inlägg ibland iallafall :D!. Ska nog ringa en kompis tror jag har ganska trågit här hemma.. :( , är lite sälskaps sjuk faktiskt men har det så bra Pusss!!♥♥.

PARIS<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha SNÄLLA kan inte du filma när du GÅR upp i eiffeltornet? ;D skulle vara ganska kul att se :D XD

2010-11-06 @ 12:16:39

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback