Med erika <33

Heej!♥♥,just nu är jag med Erika :),och jag ska sova hemma hos henne vi ska ha mys kväll vi ska köpa godis troligen annars blir det ju inget mys vad jag tycker.Idag har vi varit i skolan på dan lite konstig dag men aa vi hade idrott först sen typ så jobbade vi engelska en timme typ sen var det lunch och så stack vi till donken eller macdonlas
och erika tappade bort hennes skinjacka stackarn ... :( så vi letade ett tag men vi hittade den inte det var lite synd :(!.Men jag ska iallafall sova här och sen imorgon så ska jag på grönalund med min lilla kusin alice och med min familj :) det ska bli mysit!♥. Ja men jag skriver senare ikväll.
Tog typ tusen ego bilder hehe...
En läskig bild på mig :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gullig header!! ;D

2010-09-14 @ 18:15:53
URL: http://roock.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback