Home again

Hej!♥

Kom precis hem från centrum efter spat så gick jag Mamma och min brosa
och spela mini golf sen åkde jag och Mamma till Nacka forum och åt lunch sen när vi ändå var där 
så gick vi och köpa skor till mig visar dom på slutet av det här inlägg. Just nu sitter jag och äter glass och tittar på rookie blue en ny serie på tv11 det är faktiskt rätt så bra!♥. Ska äta nu och sen sticka iväg och bowla med familjen så det blir nog inte någon mer bloggning ikväll!. 
 


Från: Din sko -:249
Skit snygga håller in inte me? ♥


Kommentarer
Postat av: Erika (:

Dom va skiitfina har köpt lite liknande idag och ska köpa dom där med kilklack du vet (som jag la ut på min blogg) ;) <3

2011-04-18 @ 20:55:56
URL: http://bbusbbarn.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback