Koh pangang :DDD

Förlåt för dålig uppdatering igen.. Jag har varit på pappas jobb hela dagen och jag har jobbat hårt för att kunna få ihop lite pengar och köpa mina efterlängtade skor. Jag köpt ju ett par skor igår men jag ville såklart ha båda skorna och då fick jag välja bort en av dom men jag gillade dom andra så mycket så det var ett måste att köpa dom!. Visar bild på skorna imorgon.

Senare på kvällen möte jag Minca på Koh pangang och tänkde boka bord men det var fullt så vi fick stå i kö och sen klockan 6 så fick vi äntiligen en bord. Vi åt jätte god mat och sorbeet glass till efterätt mums! :).

Pictures:


Minca♥








 

Min mat yummie!




Haha..


Vår sorbeet






Mincus :DD




Sötis!








Haha jag skulle precis säga nåt..








Kommentarer
Postat av: Hananbel

sööta ni är!! <33

2011-04-27 @ 19:37:01
URL: http://hannabel.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback