Las palmas

Hej

Jag ska egentligen ligga i sängen nu men jag måste bara skriva ett snabbt inlägg och säga att jag sticker till Gran canaria om några timmar..

Är sjukt taggad och förväntans full inför resan och det kommer säkert ta jätte lång tid innan jag somnar.. Med tanke på att  
jag
gick upp klockan 11 imorse (Y) jag har inte planerat det här specielt bra!

Men iaf, har precis packat klart och duschat, rakat benen och jag känner mig redo för att sticka iväg :D


När jag kommer tillbaka kommer ni får massa bilder från Gran canaria och en grym uppdatering jag lovar!

Puss och Kram vi ses om 8 dagar



Bild från idag, påväg till Ung08 :)

Btw, jag har glömt att säga att jag har klippt lugg. Blev det fint?



Kommentarer
Postat av: Erika Lundberg-bbusbbarn

ååh bajskorv kommer sakna dig. :( trodde du skulle blogga i las palmas? <3

2011-08-17 @ 01:48:49
URL: http://bbusbbarn.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback