Tillbaka i Sverige

Hej alla!

Nu är jag äntligen hemma, jag kom hem klockan 10 igår kväll. Jag har massa saker att berätta om från Gran canaria och bilder att visa men just nu är jag hemma hos Erika så jag får göra det när jag har kommit hem..

Idag var det min första skoldag vi började i Måndags egentligen men jag tog ledigt i 3 dagar från skolan för att åka tilll Gran canaria.

Skoldag var inte alls jobbig jag trodde att det skulle vara en vanlig skoldag med lektioner men idag så skulle vi åka till ett ställe och bada hela dagen  och vi började halv tio på morgonen och slutade klockan ett kan det blir bättre? :)

Snart ska jag och Erika sticka iväg för att dansa Zumba för ni som inte vad zumba är så är det typ en blandning av alla latino danser ex; reggaeton och salsa. Men nu måste jag sticka! ♥




Hahahaha, en jätte fin bild på min Erika för ett tag sen :p






Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback