Gotland


Hej alla bloggläsare!

Kom hem från gotland igår natt jag åkte med min familj och va där i två dagar för att träffa min brosa. Han sommarjobbar där på ett hotel med en kompis.. 

Fast jag fick feber och helt sjukt ont i magen så det enda jag gjorde under tiden vi var där var att ligga uppe
på hotel rummet och kolla på tv skit kul verkligen -.-

Jag tvingade mig ut typ nån timme innan vi skulle åka hem och hann köpa med mig tre super fina ringa på en markand på gotland och dom kostade bara 15 kronor
styck! så det var nice (Y)

Jag tog också en del bilder under den tiden jag var ute allså innan jag började dåligt
inte så jätte många dock men dom får räcka.




















Jag orkar inte ta foto på ringarna nu för nu ska jag titta på film så hejdå!♥


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback