Thai mat

Hejsan alla sötisar!

Jag sa tidigare idag att jag inte skulle blogga något mer ikväll men jag har ändå ingeting för mig
så då kan jag lika gärna uppdatera lite. Har iaf precis målat naglarna och pluggat lite matte. Och ska
snart äta middag jag ska äta Thaimat såklart!♥. 
 
Btw,ni kanske ser att jag har bytt desing. Fast jag har bara den tills 
Linnea är klar med desingen hon håller på att göra till mig.  



Hade lite tråkigt och redigarade en bild på mig i picnik och la till
en tiara på huvet ;).


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har verkligen förändrats! Och jag saknar dig, men du hör aldrig av dig? ♥

2011-05-27 @ 23:07:06
URL: http://sandraedwards.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback