Med Minca :)

Hejhej!

 jag rubriken säger det mesta fast minca är ju iochförsäg inte här just nu hon sprang upp till skolan för ett hämta nåt. Aja vi ska iallfall tilll grönan jag hade verkligen inte lust att gå ditt  förut men jag har ångrat mig nu och vi har bestämt att vi ska ditt och tagga runt i grönan. Men nu kom minca hem och vi ska äta lite innan vi åker till görna lund för det är så himla dyrt där så det är onödigt att slöa upp alla sina pengar på käka där när man kan äta hemma. hejdå så länge :)  


Syggingen dåra! ;)


Kommentarer
Postat av: Hananbel

vf går ni inte med mig! när jag går? :( nån dag.. :P

2011-05-13 @ 14:49:05
URL: http://hannabel.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback