Plugga..

Tjänare!♥

Hur mår ni? inte för ni brukar svara med jag mår iallfall prima! :).

Har haft en toppen bra dag idag hade barta ett litet promblem jag hade glömdt alla min läxböcker hemma så jag har inte gjort så mycket idag förutom att se på film med Hannabel på hela ea passet..
Efter skolan så stack jag och Erika till dagiset igen för att dom på dagiset behövde skriva på nåt kvitto typ vilket innebär att dom skriver på namntäckning och hur mycket pengar vi fick av dom osv..

Aja eftersom att jag inte jobbade så mycke idag så ska jag jobba lite nu och äta geshia mehehe.. :DD






Kommentarer
Postat av: pinka

Hur gick det med operation vara nyttig?

2011-05-11 @ 18:27:39

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback