VALBORG

Hejsan!♥
Ska snart äta lunch ganska sen lunch aja vi säger Mellanmål då!.
igår var det ju valborg och min valborg har varit jätte bra hur har eran varit? :) 

iallafall så var jag och Erika först påväg hem till Erika men vi mellan landade i vasaparken och tittade på en liten
brasa och sen stack vi vidare hem till Erika och byte om och sen åkde vi till skytteholm och tittade på en brasa eller jag vet inte äns om det var en brasa man såg den knappt så liten var den.. det var lite synd att brsan var så fjutig men annars hade vi fett kul!


Jag innan vi åkde :)


i Vasaparken


Majbrasan i vasaparken







Den stora brasan i skytteholm


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback