Yesterday

Hello!♥

Det har blivit lite dålig uppdatering på senaste tiden och det kommer nog alltid vara så att jag skriver när jag känner för det och när jag har tid.
Var iallafall på Gröna lund igår med Erika, Alexandra c och Hannabel ♥ det var ju premiär på Gröna lund på riktigt nu för veckan när jag var där så var det förhandspremiär för dom med Guldkort. Vi hade det riktigt kul fast jag är riktigt trött nu vi var ju trots allt där i tio timmar inte konstigt att man är trött efter att ha gått runt så länge..

aja jag ska vara med Minca idag fast jag vet inte hur det blir för jag har inga batteri på min mobil och då kan jag inte nå henne så vet inte hur det blir med det..

juste vi åkde Twister igår det var helt sjukt rolig det gick jätte snabbt fast det kanske bara kände så för jag och
Erika satt längs bak i vagnen men ändå jätte rolig det får en stort plus från mej!
Tog massa bilder med min mobil men det är urladdad så jag tog en bild från Hannabels blogg:
Alexandra och Hannabel i twister :)

Jag och Erika haha titta på vårt hår..



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback