Onsdag

Hejsan!

Tänkte blogga lite för eran skull, jag känner att det var ett tag sen hehee..
Sitter iaf hemma hos Erika just nu med datorn i knät och surfar lite på internet medans hon pluggar.
Sover över också över hos henne inatt.

Anledningen till att jag inte uppdaterat så bra är att jag inte haft någon större lust, jag har funderat på att ta bort bloggen några gånger. Men ibland får jag plötsligt tillbaka blogg lusten så jag har nog kvar den fast skriver bara lite ibland.. för att det är kul!  

Fast ska försöka uppdatera lite varje dag nu när jag ändå inte har några läxor så har jag tid över (Y)
men om jag har blogg lust dåra..



Men vi hörs Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Erika (:

thihi gulli bild sötnöt, det var ett bra beslut dedär med att inte ta bort bloggen men blogga när du har lust (Y)

2011-12-01 @ 19:03:59
URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Mrs B e l e z a ♥

Hej hej! Members.com säljer just nu skor från Nelly för endast 99:- på deras hemsida, kolla in mitt senaste inlägg om det om du behöver en invite för att registrera dig och börja shoppa! Verkligen värt en titt. Ha en fortsatt trevlig dag! ^^

2011-12-14 @ 17:35:45
URL: http://mrsbeleza.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback