Hello readers!

Hej!♥

Haha asså jag är inte bra på att lova saker, jag sa innan jag åkte till Gran canaria att ni skulle få en grym uppdatering när jag kom tillbaks..

Men jag har så mycket läxor just nu och jag måste fokusera på skolan för jag vill ha så bra betyg som möjligt. Så förvänta er inte så jätte bra uppdatering.

Just nu sitter jag och laddar in lite ny musik i min ipod och försöker plugga lite sammtidigt.. Planerna för idag är att plugga och ta hand om mig själv dag hade jag tänkt :)

Men ni får hare bra medans jag har det bättre! ;)

Tumblr_lovxdgiwyy1qlwd47o1_500_large

Jag har bild brist så ni får bara en random bild jag hittade i arkivet :)

Puss-puss ♥



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback