The body shop





Jag kom nyss hem har varit på en lång promenad längsvattnet i slussen med Mamma, vi tog en fika på en mysit cafe i gamlastan också. Så har jag spenderat min fredag förmiddag. Planerna för ikväll är att gå på bio med Linnéa sedan kanske sova hos henne!

Juste köpte lite saker från the body shop också som ni ser överst i inlägget. Jag köpt lite nödvädiga grejer bara. Och sminkrådgivning vilket innebär att man blir sminkad dåra.. hade tänkt att gå ditt med Linnéa någongång :)

Ska hoppa in i duschen nu så puss o hej! ♥


Kommentarer
Postat av: Erika (:

det skulle ju vi oxå göra nån gång :)

2012-03-05 @ 13:30:56
URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback