Måndag <3

♥Hejsan :D ♥

nu ska jag snart lägga mig men jag skriver ett inlägg lite snabbt!. Idag var det måndag allså inte men favorit dag vi slutade halv 4 idag :( fett jobbigt men jaja ... efter skolan gick jag Hannabel, bea hem till minca :D det var kul!. Men nu kommer bilder från idag!! :P ♥ :










Läskigt jag tog en godis som ser ut  som en mun men det ser verkligen ut som min
rikitiga mun hehe.. ♥



Det var alla bilder från idag bjuder på några bilder var verkligen inte
men fotodag hehe.. gud va jag skäms men aja!..

Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Frida

oj såg lite trött ut på sista bilden xD hahah <33

2010-12-02 @ 15:07:47
URL: http://kanzis.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback