Sommar ute! nästan..

God morgon sötnosar!♥

Jävlar vad fint väder det är idag! eller det har det vartit hela helgen men det känns som att det är otroligt fint
väder idag det är 17 grader ut niice! ;) ska nog gå ner till min gård och sola och äta glass eller nåt härligt :D

Jag vaknade för en timme sen och  trodde att klockan var typ 12.. det är så jobbigt när man vaknar försent!,
Men det var lugnt, klockan var endast 9 på morgonen och jag började äta min frukost i lugn och ro. Tralalala, där satt jag och hade det trevligt för mig själv i köket.Ska iallafall snart ta en härlig dusch och fräscha till mig lite :D

Idag är planerna oplanerade. Kanske ska ringa nån kompis eller så är jag bara hem idag hm.. vi får se :) 
 

Helt nyvaken somsagt..


Härligt sommar väder! :DD ¨



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback