Inne hela dagen

Hej alla blogg läsare!♥


Just nu sitter jag och Erika i vardagsrummet det är oftast här vi håller hus och håller på med våra datorer.
och tittar på tv och sånt. För vi har inte kunnat göra så mycket annat när det har rengat så mycket.


Det har regnat här under alla dagar jag och Erika har varit här på landet jag som trodde att vi skulle kunna ligga och sola och nästan dö av värme men nej inte riktigt så har det blivit..

Men iaf, idag har vi inte heller gjort så mycket vi vaknde halv 2 idag sent eller hur? men vi somnade 4 igår så det är inte så konstigt att vi sova så länge. 

På morgonen så tittade vi lite på det the perfect man som vi aldirg såg klart igår och jag hade typ missat halv filmen
för jag somnade så klart under filmen igår.

Sen så skulle jag och Erika gå över till hennes farmors hus men vi kom inte ut för vi hade låst dörren om oss igår innan vi gick och la oss. Men när vi skulle gå över till hennes farmor för att äta frukost så kommer vi inte ute så vi behövde klättra ut genom fönstret hahaha, det öste ner reng också great!

Men tillslut kom vi ut ur huset och vi sprang till hennes farmors hus så vi inte skulle bli allt för blöta.

Och nu sitter vi här och myser med hundarna i soffan och vi ska snart sätta på en ny film. Och äta chocklad som vi har kvar sen bilresan från stockholm.




Jag i lördags :)




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback