Hemma hos Erika

Hej! :)

Förlåt för dålig uppdatering.. Men var som sagt på landet över helgen och har ingen internetuppkoppling där så det är anledningen till att jag inte har bloggat..

Men iallfall igår för middag kom jag hem till stan. Jag duschade och bytte om lite snabbt sen stack vi (det vill säga min familj & jag) och mötte upp min kompis Hannah och hennes familj. Så åt vi på en mysig resturang tillsammans in i stan sen vid åtta tiden så åkte vi til sergels torg och kollade på mission impossible på bio! Jag själv gillar inte action filmer så mycket men den här var faktiskt riktigt bra så den kan jag rekommendera.

Men just nu är jag hemma hos Erika och vi håller på att baka kladd-kaka sen ska vi väl sätta oss framför en film eller något är riktigt trött.. så orkar inte göra så mycket mer. Puss & kram ♥


Jag och Erika för något år sedan :)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback