I'm back on track

Har säkert tappat alla mina läsare, under min blogg pause men jag orkar faktiskt inte bry mig.. Just nu bloggar jag bara för att det är kul!

Igår efter skolan åkte jag hem till Erika, vi höll för det mesta på med hennes nya system kamera som kom för några dagar sen & kollade på film det är lite kortfattad vad jag gjorde igår..

Tidigt imorse åkte jag hem från Erika för hon skulle vara barnvakt. Och har målat på mitt rum sen dess. Ska ta en liten pause från målandet och kolla lite på gossip girl hade jag tänkt (Y)

Senare är under dagen är planen att jag ska träffa Linnea och följa med som smak råd när hon ska shoppa!
Men jag ska hinna plugga lite idag också så får se hur det blir.


Nyss.. 

Puss o hej!♥


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback