Irrade runt på söder!

Träffade som sagt Erika idag,hon kom hit vid halv fem ungefär och vi satt och pratade lite och kikade runt på internet. Sen skulle vi möta upp hennes pappa för att hon skulle få pengar för mat. haha det var ingen lätt match att hitta honom.Kändes som vi gick runt i minst 2 timmar men till slut hittade vi honom! så bra lokalsinne har vi..

Vi stannade till på en thai resturang och åt lite sen stack hon vidare till en annan kompis. 
Så har min dag sett ut.. Men dagen har såklart varit rolig ändå!

Under kväll blev jag väldigt bak sugen så jag och mamma satte igång att baka en citron-kladd jag  har nyss stoppat in kakan i ugnen och väntar på att den ska bli klar! mehehe..
"Om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge"




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback