Nyår

Hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering igen.. Men jag har verkligen inte haft någon blogg lust idag. Men nu kom blogg lusten tillbaka som tur är! 

Det var ju nyår igår, jag hade det jätte mysit och kul för den delen. Jag firade nyår med min kompis Hannah och hennes familij. Oftast så är vi på deras land och firar nyår men iår valde vi att fira det i stan. Vi stod och kollade på en massa olika fyrverkerier från deras terass.Sen vid två tiden tog vi en taxi hem. Kvällen blev verkligen lyckad! 

Har inte så jätte mycket mer att säga men jag tänkte avrunde det här inlägget med lite bilder från igår :D
























Det är inte så jätte bra kvalite på bilderna eftersom att jag tog bilderna med min mobil men jag hoppas att det är okej!


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback